Adsense

Friday, December 24, 2010

foe equal to biology =.='

this is what i feel ,

i really really hate encik biology . puan chemistry juga. anda kenal dengan mereka berdua? okay, kalau kenal,please stay awayy from them. dont risk urself. cukop lah mengharu biru kan  hidup aku yang kucar kacir ini . frankly,saya sudah cukup tertekan . *emo overdose pulak .

mereka lah yang telah mencacat kan pointer aku . *cehh padahal aku yang tak belajar betul betul, sengal giler . tapi memang aku tak suka, nak buat macamana . kalau admath tu boleh ler aku pusing pusing kan jawapan ,sebab banyak cara nak selesaikan soalan admath . chemist haritu, terus tak dapat nak buat langsung ,wtfish . i just leave the questions. hasil nya, amek kau, 63 equal to C+ for chemist . B+ for bio-logos .

so for next year, aku tanak main main lagi . aku nak chemist aku A , A- pun dah besyukur sangat sangat . aku nak berguru dengan hafizi and jannah , of course sebab mereka sangat teror dalam bidang chemistro ini . bio-logos tu ,aku tak berapa nak kesah lahh dapat berapa pun . HAHA . boleh pulak kan? tapi aku dah cakap dgn mama aku awal awal lagi yang aku tak target bio aku dapat A.

next year ,aku bertekad untuk menjadi seorang chemistro yang tekun dan rajin berusaha . chayokk ! *terlampau bersemangat pulakk . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...