Adsense

Saturday, April 16, 2011

going 'home' .

comel dak? 

okay,thats not the point . satg aku akn balik maktab . esok tobat tau markah standardise 2 . addmath aku hancuss  dapat 70 jea, munir pun dapat 80 , buat malu je . byk giler careless =.=' .harap pointer takdelah drop mendadak sangat . 'tulah, padan muka , sapa suh hg dapat tinggi sgt standarise one hari tu, sekarang hambekk hg, susa nak maintain' . frankly, saya tertekan dengan keadaan ini =.='

haritu chemist aku B, tapi hari tu mcm boleh buat je,harap harap lah,dapat straight A's . tapi sekarang tengok macam asrul je paling top. sejarah dahla objektif kali ni, tak boleh kelentong .jawapan semua keliru je.kalau dapat A mmg keajaiban lahh . okay.thats all fer today. banyak dahh merapu. 

dear god, for this semester . 3.85 above please ;( 
suara ku berharap,
ilydotus 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...