Adsense

Thursday, July 21, 2011

plan lepas SPM.

assalammualaikum.

SPM pun tak habis lagi dah sibuk sibuk nak plan macam-macam.pra trial aku baru je habis pagi tadi dengan jayanya.minggu depan minggu aktiviti,kami ada amali haji and mock interview.okay,done.its totally not my plan actly. aktiviti after SPM aku telah di plan kan oleh Nya. 
so this is the result.


click untuk tumbesaran yang positif .

yes,mmg aku haapy at first.sbb mmg aku nak pegi sangat before ni.but after all,im not happy actly bila difikirkan balik . sebab banyak lagi benda nak buat kan. besides, mama sakit ,nak blaja drive and banyak lagi. but He knows better right? so aku harap ada hikmah benda ni berlaku .thats all, good bye readers ;) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...