Adsense

Wednesday, November 30, 2011

Goodbye SPM , welcome PLKN :)

assalammualaikum.

spot me .

fuhhh , lama gila tak update kan :D busy SPM. hari ni last paper aku, biology . actly, killer paper aku. yes ! hari ni last aku buat exam bio. lepas ni dah tak kan jumpa buku bio lagi. dengan kejam , aku akan buang semua perkara berkaitan bio dalam bilik aku .gudbai mrsm pendang HAHA . gelak kejam.

bihun giat mara =.='

lega giler hari ni.habis bio terus lepak makan bihun yang mengancam kat giat mara tu. plan esok, twilight : breaking dawn part 1 . balik johor 3 december nanti . followers sekalian , insyaallah aku akan start aktif balik update blog ni . i'll start my 'walk down memory lane' project soon . 

senyum sampai nampak gigi,
ilydotus

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...