Adsense

Wednesday, December 7, 2011

Day Becomes Dark .

Assalammualaikum 

jadual aku bg minggu depan . hari ahad 11 hb aku ada ceramah lesen selama 5 jam. doa saya tak muntah hijau kat situ dan tidak jadi kaku kayu kebal dan bebal kerana hari yang indah tetiba jadi mendung lalu awan nano berkepul-kepul menjadi kan langit gelap gelita apabila aku dapat email bahawa 13 hb ada interview (junior form four, ini ialah ayat majmuk pancangan ).

 weyy. interview mara kot. gila . dengan tak prepare satu hape pun. boleh tak kalau interviewers tanya sifir enam ke , sifir dua ke , sifir doblas ke, daripada tanya soaln killer berbunyi begini . 'apakah jaminan anda terhadap mara jika terpilih sbg pelajar spc?' . 'kenapa mara patut pilih awak ?' . soalan yang mengganggu gugat ketenteraman minda aku . =.=' boleh tak aku berlakon tetiba balas cakap jepun dekat situ.haha . takpun pura2 jadi calon bisu. bercakap guna isyarat tangan. 



kelebihan pipi macam pau kukus  jadi bantal bila letak kepala dekat meja time mngantuk .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...