Adsense

Wednesday, December 7, 2011

WDML #2 : Last Meeting

Assalammualaikum  

hey hey hey there. aku masih tak faham dan bingung kenapa mak zikir nak cepat kan perkahwinan dhia dgn anak dia . can someone explain to me =.=' bingung sampai taknak makan lalu update blog :D

okay readers , entry kali ni pasal meeting kitorang aku yang terakhir . 1 december haritu . tujuan keluar sebenarnya nak tengok twilight je sebenarnya . tapi last last pg main bowling dengan budak budak ni. 8 orang satu lane. cuba bayangkan betapa sesak nya lane tu. tu tak kira dengan member yang bawak adik lagi. but over all, its fun !

ini amal . esok birthday dia 


 tahun depan bulan lapan birthday aku 

along dan adik along 

mal 

mal mal

winner of the day 

nisa 

twinary attack 

nisa | along

mereka cube mates 

ayu | wan


nisa | mal

along | wan

ily | nabila

ily | nabila | nisa | mal

the sisters 

the brothers 

muka tak bersedia -..-'

mates 

mates mates 

school leavers 

result of the day ♥ aku third place . tapi serius amal tak aci. dia dapat strike free. lane tu rosak.grrr :D

okay lahh, nanti aku sambung lagi project WDML aku sampai habis semua pictures dalam lappy ni aku buh kat sini. baru puas hati . tapi kan , apasal ha mak zikir tu nak diorang kahwin cepat ? still wondering .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...