Adsense

Saturday, December 31, 2011

WDML #5 : 2011

Assalammualaikum .

beberapa jam je lagi nak masuk 2012 . kali ni aku nak review pasal tahun ni. tahun yang menarik. aku sebagai spm candidates and tarikh spm kitorang di awal kan dari 21hb kepada 14hb . dalam hati aku mengeluh gila apasal lah di awal kan. tau tak aku tak habis baca buku biology yg tebal  dan memeningkan ni -___-'' HAHA. bila difikirkan balik , even spm extend sampai tahun depan pun aku takkan pernah ready untuk jawab SPM. thanks god , its over .

MRSM PENDANG . yes. mmg maktab ni bagi kenagan terindah untuk aku untuk menghabiskan senior year . aku kenal ramai kawan yang sporting , adik angkat yang diutuskan secara rasmi oleh pihak maktab , azmina. i was very thankful adik angkat aku independent orang nya, tak banyak ragam. dia jugak tak merungut dapat kakak yang sangat nakal tetapi baik hati orang nya :D
CIKGU . cikgu yang paling aku kamceng kat situ , madam shad and cikgu al-wafi . madam shadd, beliau sangat superb. banyak kali gila aku kantoi tak pg prep dengan dia , tak pegi ceramah english , tak clear block tapi dia still rapat dengan kitorang. ada satu masa tu aku tak pegi ceramah english sebab tertido, sumpah tertido dengan dua lagi budak lain. kitorang kene denda round maktab sepuloh kali . time tu serius aku ingat dia tak sayang aku lagi dah, taknak borak dgn aku. but what happened is vice versa, esok tu dia buat macam takde pape je .mmg awesome :P cikgu wafi, dia selalu ambil berat pasal aku dan kesihatan mama. dia kaunselor aku. selalu je borak borak,bagi nasihat,ajar addmath . dia sempoi dan sangat best ,aku terharu dengan kabaikan dia.
DENDA.seriusly denda tu bagi kenangan terindah buat aku sekarang . antara denda yang aku pernah dapat sepanjang 2011 . round maktab, tidur kat dataran pengetua, berdiri atas stage, salin surah yasin and rotan. rotan tu sebab kitorang pergi sekolah lambat sebab paksa makcik ds masak sarapan roti canai untuk kitorang.time tu mmg dah lewat dah . saja cari pasal. lagi, tidur kat dataran ramai ramai sebab tak clear block. tak clear block tu satu hobi . cikgu pun siap aim bilik kitorang lagi .

TERIMA KASIH SEMUA ♥ !

sila play lagu ni . lirik bawah gambar :)





I always knew this day would come 
We'd be standing one by one 
With our future in our hands 
So many dreams so many plans 
Always knew after all these years 
There'd be laughter there'd be tears 

But never thought that I'd walk away 
With so much joy but so much pain  

And it's so hard to say goodbye 

But yesterdays gone we gotta keep moving on 

I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya 



The times that we had I'll keep like a photograph 

And hold you in my heart forever 

I'll always remember you 

Another chapter in the book cant go back but you can look 

And there we are on every page 
Memories I'll always save 

Up ahead on the open doors 
Who knows what were heading towards? 

I wish you love I wish you luck 
For you the world just opens up 

But it's so hard to say goodbye 

Everyday that we had all the good all the bad 
I'll keep them here inside 
All the times we shared every place everywhere 
You touched my life 

Yeah one day we'll look back we'll smile and we'll laugh 
But right now we just cry 

Cause it's so hard to say goodbye 

Yesterdays gone we gotta keep moving on 

I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya 

The times that we had I'll keep like a photograph 

And hold you in my heart forever 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

I'll always remember you 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...