Adsense

Thursday, February 9, 2012

Untitled

Assalammualaikum .

ini entry tanpa gambar. hanya bebelan semata mata B)
lagi , entry ni takda yang best. saja taip sebab bosan. takda input. 

hey there. harini aku nak share pasal aku pergi kedai buku haritu . aku tak dapat lagi act voucher buku satu Malaysia tu . tapi haritu my sis dengan beraninya menulis nama aku dalam voucher milik beliau :D alaa, aku ta beli buku merepek pun . aku beli buku pasal Hulagu Khan sebab dah lama aku nak tahu cerita pasal dia. just tak berkesempatan nak google je. kalau google pun aku malas nak baca , haha. kalau beli buku boleh baca sambil baring. ternyata aku seorang yang pemalas :D proven. lagi satu aku beli buku himpunan surah yang famous dalam  Al-Quran. tapi macam mana boleh misplace , masuk dalam bag my sis . sekarang buku tu dekat kuantan . entah hape hape je aku ni -_____-''

okay itu bukan isi penting yang mahu diutarakan . isi pentingnya bermula di sini :) sedang aku berjalan jalan . mata aku tertancap pada sebuah buku . aku pun fikir lama nak bukak ke tak buku ni . lama gila aku terdiam kat situ . otak belah kiri dan kanan aku sempat lagi bergaduh nak tentukan sama ada nak selak ke tak buku tu . fuhh , ayat hyperbola :D last last aku hiraukan diorang lalu selak je buku tu. that book is actly Buku Soalan Past Year SPM 2012 :) HAHA. bajet nak check jawapan konon. mula mula aku selak buku Biology . killer paper. aku tengok tengok bab genetic diagram tu je. sebab tu je yang paling aku ingat sekali. okay lah . tu je kot aku betul . bab essay hampeh betul otak aku time tu . but bila aku selak subject favourite aku Physics . Ciss . aku salah pilih kot soalan kertas dua number 12. bajet lagi nak jawab radioactive masa tu. amik kau salah semua. tolak sepuluh markah. sentap .aku terus tak selak buku lain . haha. sorry ye cikgu kalau tak dapat A . anugerah Fizik trial haritu adalah satu kesilapan . Serius. 

fyi buku past year SPM tahun ni color hijau . haihh, nasib baik tahun lepas color orange . semangat sikit aku nak buat . haha. padahal buku english elok je tak buat sampai sekarang :D kalau aku jadi budak SPM tahun ni aku buat protes kot. color dia tak lawa. buat aku ngantuk je time buat. hijau cair pulak tu . kalau aku selak mesti teringat kuih seri muka or ketayap . buat student lapar je time buat latihan . cehh :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...