Adsense

Saturday, March 3, 2012

March 1, 2012 ♥

Assalammualaikum . 

dekat INTI ni Kiki je kot yang sama saiz dengan aku -..-'

hey, semalam aku pergi Kinokuniya,KLCC sebab nak tebus voucher buku 1M tu dengan Kiki . dia teman aku je nak beli buku SAT. lepastu aku teman dia pergi beli baju,then aku pun beli bag. sebab sale kann . time dekat store Roxy tu ada lah budak lelaki ni kerja situ. borak borak rupanya dia lapanbelas. lepastu dia tanya Inti best tak, sport facilities macamana semua sebab dia nak masuk situ. lepas tu dia cakap ' tapi result aku tak gempak macam korang lahh' . okay aku tak suka dengar orang cakap macam tu -..-' 

next, kitorang pergi tengok wayang filem This Means War . memang best cerita tu . comedy action movie . aku dengan kiki tergelak gelak macam orang gila dalam tu . yang belum tengok cerita ni , sila tengok eh. lepastu tunggu ayah aku amik. sampai INTI-IU pukul satu . okay esok pagi ada class Mr. Lim -.- okay lah, tu je kot yang aku nak update . thanks for reading :)

2 comments:

  1. Ili. Baru tengok cerita tuu tadi. Ohsemm gile duhh. Rugi tak tengok :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kann . nasib baik kita dah lapan belas :D mula mula aku nak tengok woman in black . lepastu tak jadi . nasib baik tak jadi :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...