Adsense

Monday, March 26, 2012

March 26, 2012 ♥

Assalammualaikumm

ini Ika , dia sekarang kat rumah sebab baru accident. doakan dia cepat sembuh ye.

baru je tengok video awal propose scha dalam live show. whoaa, aku nak bear sebesar itu. cemburu -.- okay , entry kali ini lebih bersifat random. pernah tak korang dah lama tak jumpa someone , dan bila jumpa rasa awkward? for me the answer is, hell yeahh . aku memang rasa awkward gila jumpa dia. bila rasa awkward, i act awkwardly like pfft.noob . then bila sedar baru rasa nak ketuk kepala sendiri and mengeluh sebab menyesal. thats me . entahlah, semakin hari rasa nak jauh dari dia , and be invisible . sebab aku segann. gila. nak mati. tak tahu kenapa . dan baru sekarang saya nampak , jelas. kita macam langit dan bumi . saya rasa saya bodoh macam alien dari planet pluto bila dengan awak T.T sekian , terima kasih .

#QOTD Don't worry when I fight with you, worry when I stop because it means there's nothing left for us to fight for. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...