Adsense

Wednesday, March 20, 2013

Penangan WGM .

Assalammualaikum

Annyeong ! Eh tetiba cakap korea .Ini semua datangnya dari We Got Married . Dah berapa ribu kali ulang dah tengok Khuntoria siap boleh hafal dialog lagi, masih tidak jemu . Aku masih tak puas hati kenapa Victoria dating dengan Changmin , she was doing great with Nickhun, suami mithali idaman setiap wanita. Homework bertimbun dipandang sepi . Tu tak campur Lab Report Assignments Group Project lagi. Soalan mainstream yang selalu ditanya ' Apesal aku tengok kau relax je even amik 17 credit hours?' Senyum , tu je aku mampu . Dalam hati bermonolog ' Sesungguhnya hanya Tuhan sahaja yang tahu ' . That's why aku amik inisiatif untuk ke library siapkan homework tertangguh sepanjang latihan netball last week .Suasana yang kondusif,reka bentuk yang elegan menyemarakkan minat aku untuk buat homework.tapi tak boleh lama lama lah sebab fridge dengan library kat sini takde beza, sejuk membunuh. Kalau buat kat bilik memang tak produktif jawabnya, serius . Semalam , aku baca buku teks macroeconomics, boleh pulak aku tertidur sambil duduk ? i was like wth Ili . ended up i slept at 11 pm which is soooooo early. Kisahnya, aku suruh roommate aku kejut pukul 12 untuk sambung study .... 'Weh kau kejut aku eh malam tadi ?' 'haah , aku kejut kau sampai pukul dua tak bangun bangun' Aku rasa kalau diorang sesi interview roommate aku since aku form 1 , semua akan bagi jawapan sama 'dia suruh orang kejut, tapi dia yang tak bangun.dahlah susah nak kejut' makan nak banyak, kerja nak sikit. lepastu bila gemuk, mula lah merungut acah acah nak jogging . Typical Ili . so apa ek motif penulisan aku pada hari ini. entah, aku sebenarnya nak meluahkan ketidakpuashatian aku terhadap diri aku sendiri . so bila baca post ni lagi dua tiga hari nanti aku sedarlah 'oh, teruk jugak aku last few days, tak produktif, banyak tidur, habis masa tengok Nickhun' dengan harapan lepastu aku bersemangat nak study ,aminnnnnnnnnn. sekian .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...